Student-checklist

Studentklänning, vit: Check!
Efter en heldag på stan med Laura hittade jag tillsist min klänning. Var väl inte överväldigad då, men provade den idag, och jag gillar den jättemycket!
Studentskor: Check!
Har egentligen tre par att välja på... Orkade inte köpa nya, så de jag har duger alldeles utmärkt! Dock sorterar jag nog bort dem med klack, speciellt efter smärtan på balen! Dessutom ska vi inte ha klackar på flaket är det bestämt. Antingen vita slip-in med fjärilsbroderier i guld eller marinblå med snörning runt ankeln...
Studentmössa: Check!
Det viktigaste av allt! Den ligger i garderoben och tas fram strax innan. Kommer inte pröva den innan studentdagen, lite skrockfull är man väl... Jag vet dock att den passar, provade Henkes och det är samma storlek.
Studentfestbiljetter: Check!
Dem fixade jag samma vecka som de släpptes, en till mig och en till Henke. Eftersom jag var med dem igår, så vet jag att det blir grymt!
Pepp inför den stora dagen: Check!
Hur kan man vara annat efter att ha sett dem igår? JAG VILL TA STUDENTEN NUUU!!!
Ett gott humör: Checkcheckcheck!
Som om man inte kommer vara glad? En lycklig dag! Lite ångest kanske, och lite ledsamt att aldrig återse klassen, skolan och lärarna, men det kommer man nog snart över.

Hoppas inte jag glömt något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0