Jag vill se en bra film! Tips?

Jag är jättefilmsugen! Jag vill ju då se en bra film, sådär mysigt underbar, men som man kan se ensam i natten...
Jag avskyr skräck, thriller är också bortsorterat.

Exempel på filmer jag sett och gillar:
The Prestige - En av mina absoluta favoriter! Underbar, kan se den om och om igen!
Amelie från Montmartre - Mysfaktor högst! En äkta måbrafilm
Underbara älskade - En av få svenska filmer som är riktigt riktigt bra, sorglig och mysig.
Remember the Titans - Den film som jag gillat mest och längst! Sorglig, men så fin och bra! Denzel Washington är grym!
Moulin Rouge - Oavslutad, och så ska den förbli! Mycket bra annars!
P.S. I Love you... - Jättebra bok, jättebra film. Perfekt nattfilm!
The wedding date - Också perfekt nattfilm, såg den för inte så länge sen, riktigt bra!
Japansk animee - Bra genre, Det levande slottet är nog min favorit, men "den-som-jag-aldrig-kommer-ihåg-namnet-på" är nästan lika bra!

Vill inte ha tips på Fight Club, den gillade jag inte alls.

Vill se bra film nuuu! Det är folk skyldiga mig... Tycker jag^^

Hoppas jag hittar något bra i vår hylla, annars slutar det med någon inspelad OS-krönika eller något...

Ha en bra natt!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0