Död åt religion? Nej, död åt...

PSYKOLOGIN! Allt detta skolarbete tar kål på mig på riktigt. Speciellt matteprovet som hänger som ett åskmoln i slutet av veckan. Egentligen så behöver jag inte plugga till det, det räcker om jag går dit och skriver det, jag kommer ändå få g i kursen och det är jag nöjd med det spelar ingen roll vad jag får för resultat på provet. Om jag ändå pluggar och sedan skriver bra, typ vg så får jag vg. Mycket lockande att plugga massor. Men jag orkar ju inte! Jaja, jag har tre dagar på mig att få in hela kursen, hoppas att det räcker med lite uppfriskning, för jag tänker då inte nöta in "nya" kunskaper de sista dagarna...

Nu slocknar jag snart av trötthet, så sängen hägrar för mig. MYCKET!

Keep hanging on! Det lönar sig i slutet även om man inte tror det nu.

With love and understanding
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0