Allt ni (inte) visste om mig...

image51

(Skrivet i onsdags, men inte publicerat...)


Lovar du att vara ärlig? Oja
Du heter: Sandra
Smeknamn: Hm, nja, inga seriösa
Låt just nu: Lost - Michael Bublé
Om du röker: Blir jag besviken på mig själv. Jag hatar alla typer av rökning.
Beroende av: Sol! Fina vänner!
Favoritkaraktär(er) i bok: Någon av Cullens
Vem behöver du mest just nu? Henrik skulle jag tro, men det är snart åtgärdat!
Vad tror folk om dig? Att jag är ordningsam och duktig.
Stämmer det? Alltför väl
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Oj, ingen aning!
Hur imponerar man på dig? Genom att tro på sig sj'lv och ha självdiciplin
Brukar du skratta för dig själv? Händer väl...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ring Henke ;)
Vilken är din favoritmålning? Har ingen på rak arm
Vart bor du? Partille
Trivs du där: Jepp
Äger du några converse: Jepp, mina blå
Festar du mycket: Inte jag inte. Allt med måtta!
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, sött vin går bra, eller drinkar..
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Ja, pollen
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Hitta jobb, klara av det sista av skolan
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Sandra, alternativt Hejsan!
Vem ringde du senast: Henrik :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer hem sent.
Antal sömntimmar inatt: Inte tillräckligt många
Sov du ensam: Ja tyvärr. Men inte i natt!
Tycker du om din pappa: Ja
Brukar du komma i tid: Ja. Det är viktigt tycker jag.
När mår du bra: När jag är lugn, och inte stressad. När jag är med Henrik och andra underbara människor.
När blev du fotad senast: I lördags, av Henrik
Hur känner du dig nu: Glad, trött, förväntansfull...
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta, vita kanske...
Vad tycker du om fötter: De kan vara bra att ha...
Är du smart: Tillräckligt
Är du aktiv i skolan: För detmesta hoppas jag
Vad saknar du: Henrik :)
Hade du en bra kväll igår: Jodå, var på orkestern...
Favoritdryck på morgonen: Te, juise, oboy...
Rakar du benen: Självklart
När brukar du gå och lägga dig: Alldeles för sent för det mesta
Är du blyg: Inte numera
Sysslar du med någon idrott: Oh no!
Vill du hellre ha mail än brev: Nja, det är väl mysigare med brev, men mail är också ok!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte vid första, men vid andra, tredje kanske
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Alldeles för lite
Har du spytt offentligt: Jepp, ett antal gånger. Inte pga alkohol dock.
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Gör aldrig något pinsamt!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ja-a du... Det skulle jag också vilja veta^^
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal ibland
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Familjen, mina underbara vänner, Henrik
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är helt ok
Om inte, vad vill du ändra på: Bättre på att planera, fixa jobb, förbättra en massa saker...
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Nej det gör jag inte
Är du bortskämd: Det har sagts så
Vad gör du i morgon: Är med Henke hela dagen, köper prylar till balen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0