Min älskling sitter på ett tåg/För sent för Edelweiss

Japp, det är en lite skum dag idag... Fast vi kan börja med gårdagen för att göra det lite mer förståeligt...
Igår gjorde jag verkligen ingenting. INGENTING. Jag var inställd på att ligga hemma på sängen och läsa eller kanske titta i taket. Vid halv sex äter vi och är klara runt sex.
Då ringer min telefon och jag blir så glad! Det var Henrik som ringde, honom hade jag bara pratat med på MSN, och i telefon i två minuter sedan i söndags, och för att vara oss så är det en rätt lång tid. Han var ledig och fri under kvällen och han frågade när han fick höra mina planer om jag inte ville ligga och titta i hans tak istället, och gissa om jag ville det! Jag har varit så inställd på att inte se honompå minst en vecka eftersom han åker till Västerås, så JA! Jag åker gärna till Backatorp! Så då åkte jag dit och vi spelade lite kort, gick sen upp rätt tidigt bara för att vi var tvungna att åka in till stan för att Henrik, Jonas och Anton skulle åka till Västerås och hälsa på någon polare... Så jag var med dem och vinkade sedan av dem vid tåget vid tolv.

Sedan efter det gick jag till en skivaffär och köpte Håkan Hellströms nya skiva, "För sent för Edelweiss".  Den sitter jag och lyssnar på just nu. JAg har inte hunnit bilda mig en uppfattning om den än, mer än att den är mer lik de första skivorna än de senare. Den är lite mer skränig liksom. Bra ändå. Fina texter och underbara titlar.

Vi skulle gått på rättegång idag, men en av tjejerna var visst sjuk. Vi får gå på tisdag istället.


Nu sitter min älskling på ett tåg till Västerås. Hoppas att det går bra och att vi ses om inte en alltför lång tid.

Puss och kram

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0