Idrottsrapport... En massa babbel!

Japp, jag sitter och skriver en rapport som ska lämnas in i morgon. Den handlar om vår träning under årskurs tre och just nu känns det som om det bara blir en massa bullshit. Jag har inte tränat speciellt mycket på fritiden och jag har gjort det som krävs av mig på idrottslektionerna. Ofta jag ansträngt mig så mycket som jag bör, men det finns ju inte en chans att jag tar med det i rapporten. Nej, det blir rent ordbajseri mycket av det jag skriver, och hoppas att det duger. Det känns bara så onödigt att jag tar en massa tid till något som jag inte ansträngt mig med så mycket under terminen. Som grädde på moset ska vi spela volleyboll på gympan i morgon också, jag HATAR volleyboll!

Nej, nu gör vi klart detta så att jag får komma i säng rätt tidigt i kväll. Jag är sjukt trött. Jag har legat och tittat på min underbare, sovande, pojkvän i tre timmar i natt utan att själv kunna somna. Efter det somnade jag nog såsmåningom. Det var ju skönt att han kunde sova iallafall. Även om inte jag kunde det. Menmen, jag sover nog mer inatt hoppas jag.

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan vi får påsklov! Hurra! Det behövs! Dessutom jobbar inte Henrik för en gångsskull, vilket betyder att vi får en massa tid tillsammans!

Ska fortsätta rabbla och stapla ord på varandra nu... Hörs mer sen!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0