Idag, 23 mars -08

Ojoj, vilken seg dag det har varit idag! Första "riktiga" dagen på påsklovet, och jag har inte gjort någonting. Jag vaknade sent, gick upp vid halv tolv^^ Det var skönt att sova så länge ialla fall :) Det behövdes... Sen dess har jag ätit, läst litegrann, kollat på två hockeymatcher (finaler), Finland - Sverige från OS i Turin -06 som Sverige vann med 3-2 och sen VM-finalen, också sen -06 som Sverige vann med 4-0 över Tjeckien. Just nu läser jag änglar och demoner av Dan Brown, den boken jag läste förut tog slut... Denna började jag läsa då jag var hos Henke igår, då han fortfarande sov. Har ju läst den innan, men det var ju ett tag sedan nu. Den är bra. Sen sitter jag och tittar ut genom fönstret och förundras över vad jag ser... Det är helt vitt. Helt vitt och det slutar inte att snöa! Helt sanslöst.

Ja, de har varit en slapp dag helt enkel, men det får man ha det med ibland!
Ha det bra!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0