Midsommar!?!

Jag kör samma upprop här som på bilddagboken kompisar!
 

På fredag är det midsommarafton! Jodå, iår igen! Gissa vad?! Det kommer regna i år också! Det ska dock inte få stoppa oss, kläder efter väder heter det ju! ;)

Midsommarfirande blir det bara om det blir något planerat, så det är lite dags att ta tag i det eller vad säger ni?

Vi behöver:
*Ett ställe att vara på som kan inhysa massor av folk! Gärna vid vatten av något slag, spelar inte någon roll om det är hav eller sjö. Bör finnas hus så att man kan vara inne i det ökända svenska midsommarvädret och sova över om det behövs.
*Resten kan vi lösa sen!

Kom igen nu, ge mig förslag så kan jag administrera alla förslag!
Det blir säkert lika bra som hos Karin för ett år sedan!

/Sandra

Skicka mig ett mail, så en pling på telefonen eller en viskning genom rymden, det kommer fram förr eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0