Lite shopping...

Har blivit en del shopping nu när det är ledigt och pengar faktiskt finns....

Var på stan med Linnéa i fredags (förra fredagen) och handlade lite.


En halterneck-bikini kan vara bra då man börjar få solränder av de andra... Ett äkta HM-fynd, endast 29,50, och dessutom i min storlek!

Ett linne köpte jag till, visserligen senare, men ändå. Måste ju ha halterneck på åtminstonde ett linne. HM 49,50.

Trosor kan man inte få för mycket av. Beiga är alltid bra att ha under ljusa kläder och de andra är grymt sköna! 69,50 för de beiga på Lindex och 79 för de andra som är inhandlade på Lager 157.

En tjej i min klass hade ett skitsnyggt linne på sig, men jag hittade inte ett likadant då jag letade i stan, men tillslut fann jag liknande på Cubus, 2 för 149. Värt!

Blev kär i sommardrömmen från HM, var bara tvungen att köpa den! 79,50 är ändå inte så farligt.
 
Köpte ett par jenas då vi var på Lager 157 i veckan också. Ett par Lee för 400 kronor.
 
Ett linne ville jag ha också. Det jag köpte sist vi var där är lite förstort, så ett i mindre storlek blev perfekt!
 
Måste lägag up en bild på min baddräkt också! Tycker verkligen om den, sällan jag trivs i badkläder såpass bra! Ska bara inviga den ute också...
 
Slutligen ett par bilder på den signerade Takidatröjan som jag fick i studentpresent av min faster, farbror och kusiner!

Så, det var nog det!
Resten av alla bilder hamnar där de brukar, bilddagboken.
Ha det bra!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0