2008 vs. 2007?

Då är det 2008 då gott folk. Det kommer nog bli ett händelserikt år fös oss alla, inte minst för oss som går ut och tar studenten i år... Usch, lite (mycket) ångest inför allt det.

Tror ni 2008 kommer slå 2007? Tveksamt lyder mitt svar. 2007 har tveklöst varit det bästa året i mitt liv, och också det mest händelserika och fullspäckade året hittills. Det har hänt så mycket och det mesta av detta har också varit bra saker. Henrik, MODOs SM-guld, sommaren, alla mina underbara vänner...

Ville egentligen bara säga detta, hade inget större syfte med inlägget... Nu måste jag gå och sova, fast först en dusch, kom inte i säng förän vid 04,15 inatt och därför är jag lite trött nu...

Take care! //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0