Underbart väder! (och en stor dos med lättnad...)

Idag kände man verkligen att dte finns ett slut på det här värdelösa vintervädret vi har här i Götet. Solen sken (och värmde) och himlen var klarblå. Först blev det en liten stund med Laura nere i Partille, sen stötte vi på David Nord och jag fortsatte med honom medan Laura åkte in till stan för att träffa Anna. Jag hade ju ändå inga fler bestyr på min lista och det var ju lite synd för mig att gå hem direkt, så jag hjälpte honom med lite funderingar inför veckoslutet... Jag fick själv en del saker utförda, pappas födelsedagspresent och lite fixande inför torsdagen. På tal om torsdag så beställde jag borde också... Ett bord för två på Johannebar. Det blir mysigt det! Jag har faktiskt aldrig firat alla hjärtans dag med någon innan, så det är lite spännande :)

Nu ska jag fortsätta med maten!
Take Care! //Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, inte vad jag vet. Vi ska bara upp och ta det lugnt och shoppa :D

2008-02-11 @ 21:06:27
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0