Onsdag, 3/12 -08

Hej hopp!

Så var ännu en onsdag över! Jag har nästan varit produktiv idag! Manglat 6 st lakan, lagat lunch till mig och mamma, hjälpte henne att handla, hen, började städa, åt supergod middag på färsk lax, och sen städa klart! Duktigt!

Ser jättemycket fram emot imorgon också, ska först till Backatorp och Henke, och sen bär det av mot SCANDINAVIUM! Match, Frölunda-MODO!! Äntligen, som jag har längtat! Min käre och jag ska gå, hoppas att det blir VINST!!

Sov gott allesammans!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Sandra... jag har sett Twilight... och jag ÄLSKAR den!!! Nu måste jag läsa boken! Och alla uppföljarna! Aaah, jag blir galen!

2008-12-05 @ 23:38:08
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0