Jag har haft fullt upp helt enkelt...

Gör en kort summering av de senaste dagarna för att komma ikapp lite... Har haft fullt upp sen jag skrev sist, knappt en ledig dag och kväll för min del sen i onsdags!

Torsdag
Började dagen med att tidigt åka till Backatorp och Henrik. Man får så mycket mer tid om man åker och träffas tidigt på dagen! Så jag var i Backatorp hela dagen, fram till 17, då vi tog oss in till stan och Scandinavium! Match Frölunda - MODO stod på schemat, och jag var överlycklig som fick gå på hockey med Henke! Så roligt, även om matchen gick dåligt... Sen bar det av hem hit efter matchen. Älskar att sova tillsammans!

Fredag
Vaknade överhettad och inträngd, men med den finaste av dem alla vid min sida, så gör det ingenting! Då klarar jag allt! Fick ha honom här till tretiden, då det var dags för honom att laga mat, köra bil och träna. Vi han med en del ändå, en kortispromenad, äta, mya och pyssla med lite saker... Sen kom familjen hem med pizza, sen blev det en lugn kväll efter det.

Lördag
Seg början på dagen, men lite skidor piggade upp. Sen bar det av till pepparkaksbak och middag hos vänner till familjen. Massor med pepparkakor blev det, och mums med tacos! Efteråt blev jag körd till Vasa där jag först tvingades in på 7-Eleven för att köpa busskort, vilket jag tydligen hade glömt hemma... Sen var jag redo för att gå upp till Morsing och gänget! Inte klokt att hon åker till Alperna nästa vecka... Ännu en som försvinner! Stannade med dem där ett bra tag, det ar tänkt att det skulle bli utgång runt tio, men så blev det ju inte... Kom iväg runt halv ett, och då var det inte ens bestämt vart vi skulle gå. Kom ett förslag om ngt ställe som heter "Underjorden" och ligger i Gamlestan. Kan säga såhär: Skulle inte tro det! Gamlestan en lördagkväll... Nja inte direkt! Så för att resten inte skulle åka dit gick vi med på att gå till Golden Days. Stannade där till kvart i tre då jag var trött som bara den, och inte tyckte att det var värt att missa sista bussen, så att med marginal ist ta den näst sista. Det var ju några som mådde bra av frisk luft också! Efter en del om och men var vi äntligen i Backatorp, bakom den trygga röda dörren hos Hammarstrands. Efter lite mat och dryck ramlade vi i säng cirkus kvart i fyra. Som två döda sillar typ.

Söndag
Sov som stockar (stenar?) hela natten för att vakna till liv ngn gång under morgonen och halv tolv gå upp för att äta frukost. Hur skönt som helst att sova så bra tillsammans, det går! Hann inte göra så mkt innan jag var tvungen att ta bussen vid 15.30 till stan för att gå på styrelsemöte med RUM. Sen hem, äta, plocka ur en diskmaskin, sega runt lite, och nu är jag här typ! Ska sova snart.

Mental note: Dumt att vara så envis så att man verkligen ger sig den på att brotta ner en kille som är nästan hälften så tung som en själv, småfull och längre. Dessutom inte medveten om vad jag tål. Inte bra Sandra! Skyll dig själv över några blåmärken och blessyrer! Det är däremot INTE roligt att bli vänd uppochner! Bara för att jag är lite så kan man inte göra vad som helst med mig...

Anton: Jag tog ner dig två, TVÅ, gånger! Face that!

MODO är på g igen, hoppas vi. 5-4 e.f. mot SAIK, med den nye kanadensaren Ulmer på Hattrick och Svarten som avgörare i fjärde. Håll i det!

Take care!
/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

HAHAHA, det där med att brottas med folk känner jag igen! Mer än en gång har jag vaknat med blåmärken och värk. Men det är ju roligt ändå :). Hoppas ni fick en fortsatt trevlig kväll! För mig var det verkligen i grevens tid att sluta där, hade ju dansuppvisning dagen efter också :). Nu ses vi ju inte på ett tag, men tiden går så fort så det kommer nog kännas som snart ändå! Ha det grymt!

2008-12-08 @ 00:33:58
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0