Till Varberg på en räkmacka

Jepp, idag ska vi åka ner til mormor för att sedan åka till Varbergs fästning och äta vår årliga räksmörgås. Vi hoppas på bra väder såklart. Packat har jag gjort, inte så mycket för en natt. Kommer hem i morgon igen, precis lagom till att träffa mina älsklingar, i Viktorias fall för första gången på typ två månader! Fy skäms på oss! Sen får vi se vad som händer i helgen, Henke är ju på Brunskär, får se om jag joinar senare^^

Tandläkaren idag, 7.10. Lagade en avslagen tand och fick reda på att en annan kanske är död och får rotfyllas... Min problemtand ni vet...

Jaja, nu måste jag packa klart innan vi åker.

Puss hörs en annan gång
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0