Ny dag, nya krafter!

O jösses vad jag sov gott i natt! Somnade nog direkt när jag lade mig vid halv tolv och sov sen i ett sträck till klockan halv tio. Det behövdes efter den hektiska helgen!

Igår bar det av från Rävlanda vid tolvtiden för att sedan landa i Backatorp för födelsedagsfirande med god mat och tårta! Medan Filip ägnade sig åt något spel på Henkes dator hade vi brottningsmatch vilket slutade i att vi ramlade ur sängen ner på golvet och jag landade rakt på datastolen och slog i ryggen... Aj, det gör ont! Men jag tror att jag vann iallafall, för jag har en kittlig pojkvän! Mysigt var det iallafall, och jag var hemma strax innan åtta tror jag det var.

Susanna Kallur kom bara till semi, hon kraschade in i den första häcken, så där tog hennes OS slut. Stackars henne! Tyckte verkligen synd om henne! Mohammed slutade tia efter ett hyfsat bra lopp av honom, ett loppsom han ledde med ett varv kvar, men så stumnade han och fick syra i benen sista 200. Svenskarna som tävlade i K2 idag bröt sitt semifinallopp efter bara 100m, då finalloppet i den klassen ligger alldeles för tätt inpå deras individuella finalstarter, så de valde att dra sig ur. Kanske trist ur svensk synvinkel, men jag tycker ändå att de gjorde rätt, bättre att satsa fullt ut på ett lopp än halvdant på två!

Idag har vädret ändå varit okej, sol och ca 17 grader varmt...

Jag måste verkligen ringa mina två viktiga samtal nu! Jag är i stort behov av att klippa mig, har inte gjort det sen mitten av februari! Det går ju inte, håret ser ut som ris! Antagligen borde jag ringa vårdcentralen också... Får ta tag i det i morgon! Ringde för ett tag sedan till frisören, men då var det en väntan på två veckor, så jag väntade, men nu har det ju gått två veckor så hade jag tagit en tid då hade jag varit klippt nu!

Hörs senare!
Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0