I'm alive!

Yes, nu är jag vid medvetande igen! Jag har haft en mycket konstig sjukperiod här hemma...
Det började i torsdags eftermiddag, då jag var hemma och började frysa så att jag skakade. Tog tempen då på kvällen och då var den typ 38,7. På fredagen blev det ju inte direkt bättre, febern steg och steg, på eftermiddagen då hade jag, med febernedsättande Ipren i kroppen, 39,6. INTE bra! Mönstret blev iallafall att febern låg på normal nivå på morgonen och på förmiddagen, men att den på eftermiddagen steg, och steg MYCKET, för att sedan på kvällen gå ner till normal nivå igen. I måndags morse då mamma kom in med termometern och sedan kom tillbaka för att kolla upp den, då skrattade hon bara och jag skakade på huvudet. 36,0. Vart kom det ifrån liksom? Sen fortsatte den bara att gå ner under dagen. Sen fick jag ju besök också, vilket såklart gjorde att jag tillfrisknade mycket snabbare!

Så, nu vet ni att jag lever iallafall ;)

Hörs säkert senare!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

En sådan feber har jag också fått några gånger. Sjukt skumt, man fattar inte vad det kommer ifrån! Och sen bara försvinner det helt spårlöst :O :).

2008-08-29 @ 01:40:22
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0