Handels nästa!

Jag ska börja plugga igen! På måndag, den 1 september börjar jag plugga igen! Jag fick i torsdags brev från Handelshögskolan och Göteorgs Universitet att de har antagit mig från deras reservlista! Gissa om jag blev glad! Just nu sitter jag och försöker leta reda på bästa sättet att få tag på kurslitteraturen, men det är ju så ruskigt dyrt med den... fem böcker och två kompendier ör det jag behöver... Tycker dessutom att det är lite status att börja plugga på Handels, visserligen inget program, men det är ändå något speciellt med det ;)

Nej, det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka och få en glimt av skolans värld igen, jag känner mig mer otiverad än vad jag trodde att jag skulle göra, men det beror kanske på att detta är något som jag verkligen vill göra.

Cheers
/S


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe okej är man intresserad av det är det nog en bra kurs!

2008-08-26 @ 21:42:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0