Brunskär över helgen...

Såå, varit borta en natt till...
I går, lördag, åkte jag ut till familjen Hammarstrands land på Brunskär. Henke var redan där, han har varit där och målat och rivit sedan i onsdags. Efter ett litet rådslag med Maria så bestämdes det att jag skulle åka ut med dem på lördag förmiddag, och sagt och gjort, så blev det. Henrik blev glad att se mig, och det var så klart trevligt :) Underbart väder där ute igår, vilket följdes av extrem blåst, (ni som varit där, ni känner igen er?) och regn under natten, vilket gjorde att det blev ganska kallt innomhus, men det löste sig ändå. Grillfesten igår var spännande av flera anledningar, blåst, dart-tävling och vin var några av dem... Då kylan utomhus satte vi oss i Kalima, the boat, och spelade 4-mansvist, de gamla mot de unga. Jag och Henke vann till slut med 17-8! Träningsläger i norr lönar sig ;) Endast regn idag både där och hemma. Det blev en kort vistelse denna gång, jag var tvungen att åka hem idag, så jag fick skjuts av mormor Hammarstrand, vilket uppskattades! Tillbaka i Backatorp såg jag Johan på busshållplatsen och vi sällskapade in till stan. Arbetarna på Brunskär kommer hem i morgon, får se vad som händer då, och senare i veckan. Mycket som skall göras...

Nu blir det bara en massa strunt igen!

Ska nog lägga mig nu :P

See ya!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0