Samlade tankar i kortform

Våren är äntligen här. Det är varmt och blommorna kommer. Jag älskar våren. MAn kan äntligen sitta ute och mysa igen! Så underbart...

MVG i religion A. Nervös inför det betyget, men det gick bättre än vad jag trodde.
VG i filosofi A. Som väntat. Varken mer eller mindre.
MVG i IDROTT!!! JAG!!! Helt otroligt! Jag liksom! Kjell-Hugo är konstig på riktigt, men jag tackar och tar emot.

Killar och tjejer har verkligen olika shoppingvanor. Köpa ett par skor i första affären man är inne i? No way!

Ett hål i hjärtat och en klump i magen...

Skolan suger för det mesta numera.
Det är allt för få saker som bara går (och går bra) av sig själva.

Jag har köpt en baddräkt som är skitsnygg! Jag känner mig tillochmed snygg i den, för att vara mig och badkläder är det en sensation!

Lejontrappan är rätt skabbig, men det är helt underbart att sitta där! Lä och solsken...
Jag har skulder i form av bra filmer att kräva in från en massa folk.

Jag känner mig tom.

Jag är allergisk mot nötter. Jag älskar nötter. Det är ingen bra kombination.

Mina vida ärmar fastnar i mitt dörrhandtag när jag går in i mitt rum...

Jag fattar faktiskt vad jag håller på med i matten och det blir rätt hör och häpna! Då KAN matte faktiskt vara nästan roligt. Men bara nästan. Mest ångest inför nationella.

Äsch, Sandra ta tag i dig och gör något av din kväll och av ditt liv! Bakläxa på allt.

Take care...
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0