Lyckat!

Utgång var det för min del igårkväll. Det var Håkan-kväll på Haket. Så självklart var jag på då Lisa ringde mig och hörde om jag ville följa med. Tillslut blev det hon, jag och Hanna Tannerfors. Lisas kompis Viktor kom också och gjorde oss sällskap ett tag, det var allt en trevlig prick. Iallafall. Håkan-kväll. Det var riktigt bra, även om han inte var där. Håkanlåtar på övre plan, med riktig Håkan-känsla och mycket trevligt folk och gemenskap. Där nere var det dansgolv som öppnade vid 23, med blandat Håkan och diverse annan musik, för det mesta svensk. Bra bra var det. Lätt min bästa utgång!
image46
Det som dock var lite mindre bra var att när vi skulle gå så kom aldrig spårvagnen, den var jättesen. Detta gjorde att jag missade min nattbuss med 1-2 minuter, så jag fick sitta på Nils-Ericson Terminalen ensam, i 35 minuter... Det var inte så skoj. Men hem kom jag iallafall, var hemma vid 3 och låg i sängen tio över.

Det känns lite sådär om fåglarna börjar sjunga då man är påväg hem, undrar om man är väldigt sen eller väldigt tidig då? Det tål att tänkas på.

Take Care
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0