En härlig helg!

Nu har jag kommit hem efter en helhelg i Borås. Vi var där med RUM (Riksförbundet Unga Musikanter) på Förbundsmöte. Trodde att det skulle vara mycket tråkigare än vad det faktiskt var. Vi bodde på hotell, satte oss in i hur föreningar funkar, deltog i förhandlingar, åt god mat, och nästan det bästa, vi träffade en massa nya roliga människor! Det har verkligen varit en jättebra helg och jag är faktiskt, tro det eller ej, glad att jag valde detta över Håkan... Hoppas att vi ska kunna hålla kontakt via Framtidskonventet nu, och att vi ses då detta hålls i oktober, 4-5 närmare bestämt. Jag hade verkligen en jättekul helg, det var så kul att träffa nya roliga människor!

En bild från helgen:
image37
Detta är mitt frukost-gäng, tillika dem jag umgicks mest med...
Från vänster: Mathilda, Christer, (Emil, men han syns inte) Alva, Martin och Therese.

En bild på mitt rum också:
image39
Inte illa att ha en sådan säng helt för sig själv! Vore inte fel att ha en på hemmaplan också... Kändes faktiskt riktigt lyxigt med ett enkelrum, ibland (endast IBLAND!) är det lite jobbigt att sova med andra i rummet, speciellt om man inte är van vid dem man ska sova med. Skön var sängen iallafall, kändes som om man sov på små moln, med molntäcke!

Tackar för en trevlig helg alla!
/S


Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tyckte han var riktigt rolig :P jodå det är bara bra, själv då? :D

2008-04-15 @ 22:05:42
URL: http://www.kinkasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0