En filmanalys

Här sitter jag en lördagkväll, nere i mitt rum framför datorn. På övervåningen har jag mamma och pappa och så våra gäster för kvällen. I väntan på desserten gick jag ner hit till mig och jag tänkte vara duktig. Jag har som många säkert vet filmkunskap på ind-valet och nu i fredags kollade vi på en film, Helena Bergströms "Se upp för dårarna". Vi fick i uppgift att till på fredagen den 27/9 ha skrivit en filmanalys på denna film och detta datum infaller om två veckor cirka. Jag har faktiskt lite tråkigt just nu och jag tycker att uppgiften är rätt kul, så varför inte sätta sig ner med den även om det är lördagkväll?!? Det är det jag sitter och gör nu. Skriver filmanalys. Dessutom är det ju bra att skriva sålänge man iallafall har filmen kvar i minnet någorlunda bra. Nu skall jag fortsätta!

Ha det bra /kramar Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Den filmen är bäääst! :D:D

2007-09-21 @ 18:18:39
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Emma

Men är det inte bara att gå bakom arenan? Det gör jag alltid när jag ska träffa dom på bortamatcherna. Leta på deras spelarbuss innan matchen och gå bakom sen bara. Vänta utanför omklädningsrummet eller vad som helst. =) Om det inte är inhängnat och låst förstås. :)

2007-09-23 @ 13:31:46
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0