Takida!

Den 29:de september var jag, Henrik, David, Niklas, Linnéa Sofia och John på Takidakonserten på Lisebergshallen. Det var vekligen så bra! På deras hemsida kan man kolla på kommande spelningar (på vilken sida kan man inte det ^^). Såg för ett tag sedan att de skall spela på ett ställe i Borås som heter X&Y den 9:de november och idag kollade jag upp det lite närmare. Det kostar 160 kronor och man kan beställa via borås turistbyrå. Jag är lite sugen faktiskt! Någon som vill följa med? :D

Jag ger er en av mina favoritlåtar med Takida: Losing

En av de nyare låtarna från den nya skivan kommer här: Curly Sue.

Jag har en förskräcklig huvudvärknu, så jag funderar på att sova en stund...
HA det bra, kramar Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad!

Här är reglerna :
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 5 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

2007-10-27 @ 12:52:04
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0