Skolkatalogen?!?

Ja, vad hände med den egentligen?

Jag slår på datorn, går upp och äter, fastnar framför TV:n, går ner, loggar in mig på datorn, går upp och äter lite till, sitter och degar framför TV:n lite till, går ner och loggar in mig på MSN och får se Saras namn: "Sara - Dom har glömt vår klass i katalogen!!", rusar ut till brevlådan för att kolla att den verkligen har kommit, sliter sdan upp kuvertet och kollar igenom katalogen. Ingen klass SpSp3a. De tappade verkligen bort vår klass i katalogen! De klantade till en del saker till också, men detta var det värsta.

Annars tillbringades (sista delen av) dagen i Öjersjö hos David i sällskap av honom, Simon och Laura. Trevligt var det, det är alldeles för sällan vi hinner ses numera, skolan tar all tid...

Suck, ledigt idag, men det är ändå en ny dag i morgon. 8:05 med matte C, kan det bli bättre...
Sova nu... Kramar /Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nää men va surt!! Du borde få katalogen gratis tycker jag.

2007-11-20 @ 15:12:01
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0