Långa vägar

Vad det är dumt att alla bor på så dumma ställen när man vill gå på promenad med någon och ha någon och prata med! (Skrivet den 25/4-07)

Jo, jag kan inte annat än instämma fortfarande. Dock vet jag inte riktigt om jag då bara menade kompisar eller om jag menade Henke också? Då hade vi ju träffats och vi hade regelbunden kontakt, men vi bar ju itne tillsammans än. Det kanske var det jag ville prata med någon om då... Jag klagar fortfarande på långa resvägar vart jag än ska.

Det var skrivet i den där underbara perioden då man levde lite i ovisshet, men det är nog ännu mer underbart nu! Skulle bara vilja uppleva allt det där igen.

Jag läser gamla, icke publicerade inlägg just nu.

Ha det bra / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0