Söt när man var liten!

image7
Idag har jag, och även Hammar till viss del, gått igenom gamla kort till ett projekt jag har. Jag har hittat ett kort som jag fullkomligen älskar nu! Det bevisar hur söt man var när man var liten och att man faktiskt kan vara fotogenisk ibland även om man inte kan tro det^^. Ska lägga upp den så snart jag kan, det blir antagligen ett kort på kortet, har inte scannern tillgänglig för tillfället, dessutom så kan jag inte med den... Jag tror att jag är ca tio år på bilden och den är tagen hos farmor och farfar i Haverö, Medelpad. Det blir till och med i detta inlägg som bilden kommer märker jag nu! Bilden är lite gul, men det är den bara för att jag var tvungen att ta utan blixt, hade jag gjort det så hade det blivit ett stort blänk i bilden, och det är ju itne så snyggt... Gillar den iaf mkt!

Ses och hörs en annan gång,
puss /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0