Sitter i skolan...

Nu sitter jag i datasalen i skolan och väntar på att lektionen ska börja... Segt när man har en massa långa raster tycker jag. Sedan efter det har jag tyska i en och en halv timme, innan jag kan stressa till bussen för att ta mig hem innan jag ska gå igen. Då ska jag till orkestern och när jag är hemma igen måste jag PLUGGA. JAg har nationella i matte B i morgon, och det måste jag verkligen fortsätta plugga till, sedan har jag en redovisning i historian i morgon, och fler prov senare i veckan... Om jag överlever kommer jag att bli lycklig :P Men jag har torsdag att se fram emot ;) Och sen så åker ju vi i orkestern till London på fredag! Gud vad det ska bli kul!

Vädret ute ser ut att vara rätt fint, soligt, men antagligen lite kallt. Jag vill ha sommar, sol och VARMT! Jaja, vi hörs senare antar jag...
Pusshej /Sandra

Kommentarer
Postat av: Din viccan

Nu sitter jag här bredvid dig och tycket mycket om dig!!! love you honey!!!

2007-05-22 @ 12:23:51
URL: http://vicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0