Min klänning =) Håkan-tankar, London och lite annat...

 image9
Här kommer bilden på min nya klänning som jag utlovat :) Jag är jättenöjd, och jag kommer ha den på skolavslutningen... Jag kommer inte ihåg när jag hade klänning då sist... :S Men i år blir det, och jag tycker om det! Det kommer kännas lite ovant i början tror jag, men jag vänjer mig nog^^

Jag fick idag också reda på när vi tar studenten! Den fjärde juni 2008 smäller det för oss nuvarande tvåor på Hulebäck! Bara så att ni vet ;)

Jag läste på Lisas blogg och fann ett nästan glömt citat från Håkan... Jag har tidigare varit helt Håkan-frälst som de flesta av er säkert vet, men det har blivit allt mindre håkan nu på slutet, på gott och ont. Annan musik har tagit över hans tidigare så självklara plats i mina öron, Takida är ett stort skäl till min lite förändrade musiksmak... I böjan när jag lärde känna David och Simon bl.a. så var jag tydligen "Lauras håkankompis" för dem^^ Nu är jag tack och lov Sandra. Nu kommer iaf citatet!

"Blir man riktigt kär ger man upp allt. Det har jag läst."
Håkan Hellström

Jag tycker bara att det är så fint sagt, så nu tar jag upp det ur minnets arkiv, dammar av det lite grann och postar det här. Jag tror dessutom att det stämmer... Man blir allt lite knasig tror jag.

Nu har jag återigen packat min väska för att ge mig av ut i Europa  =) I morgon bär det av emot London med orkestern! Det ska bli så kul! Vi kommer ägna hela lördagen åt sightseeing och shopping i London, på söndagen har vi två spelningar inplanerade, en i en kyrka och en utanför Ostindiefararen! Det tycker jag ska bli jättekul att spela där! :D Det är ändå lite coolt!

Nationella i tyska i morgon, läsa och lyssna, lite nervös, men jag tror att det kommer gå bra, det är inte de delar jag har svårast för... Önska mig lycka till ;)
Nu ska jag sova, det behövs efter den här gen med ^^
Puss OCH kram! (och god natt)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0