Hemma igen men ständigt borta!

Nu är jag (äntligen) hemma igen efter alla resor jag har gjort det senaste. Även om jag är hemma nu, så är det sällan jag verkligen ÄR hemma, i huset. Oftast är det skolan som tar en massa massa tid, eller så tröttar den ut en så att när jag väl kommer hem känns det som om jag är borta i alla fall. Det är så mycket att tänka på att hjärnan inte känns inkopplad på rätt sätt. Sedan är jag ju inte hemma jämt heller, och det har blivit mycket mer av att vara borta på den senaste tiden också... Det har blivit en del på stan, hos kompisarna som bor på olika håll runt stan och så har det blivit en del konserter också... Är jag inte i Öjersjö och umgås med folket där är jag i Bollebygd eller numera i Backatorp också. Det blir en hel del åkande med andra ord och med det mindre tid hemma. Nu är det dessutom sommar snart och då finns tiden där, jag kommer kunna göra allt det där jag verkligen vill göra, umgås med alla dem jag verkligen vill umgås med, utan att jag känner att tiden försvinner och några blir lidande av det. På tal om konserter. Det har det blivit en hel del av det senaste också! Om man räknar Mamma Mia som en konsert så var jag på den för ett par veckor sedan, igår var jag på Hammerfall på Liseberg med en massa personer, (det borde nästan bli ett inlägg bara om det^^) ikväll ska jag gå på musikteater, Bröderna Lejonhjärta sätts upp på operan, och i morgon ska jag dra med mig Hammar på Martin Stenmarck när han spelar på Liseberg tänkte jag =) Det är en konsert jag verkligen inte vill missa! Jag älskar Martin Stenmarck, han är så himla bra och han har så fina låtar. I morgon kommer jag dessutom att klippa mig, så jag hoppas verkligen att det blir bra! I morgon har jag mitt sista prov för det här skolåret :D Det är det skriftliga nationella i tyska, det tror jag att jag kommer klara iallafall relativt bra... Nu måsta jag gå och göra mig klar!

Pusshej /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0