Avslutningskläder

Idag har jag varit ute och handlat mer kläder, och jag känner att jag är ute i mycket god tid med avslutningskläderna! Sedan tidigare har ju mina vita linnebyxor som jag hade tänkt ha, men idag köpte jag en klänning! En jättefin vit kort klänning. Jag trodde inte att skulle köpa en klänning i första taget, men jag har överbevisat mig själv! Nu har jag alltså en outfit för kallare/blötare väder och en för sol och vackert väder! Det känns bra tycker jag. Förra året var jag ute alltför sent med att köpa kläder enligt mitt tycke och smak. Då hade jag mina fina randiga byxor och en vot tröja som jag köpte några dagar innan vi slutade, och det ledde till att jag inte var jättenöjd med min klädsel, men i år blir det ändring! Jag lägger upp bilder så snart som möjligt!

Nu måste jag plugga, annars kvävs jag under läxorna ;P

Puss /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0