Dagens teknik...

Varför funkar aldrig tekninken som den vill att den ska funka? Jag sitter och trixar lite med bloggen nu, eftersom att jag är ny här så lär det ta ett tag innan jag lär mig hur allt funkar, men det är inte lätt i början. Tyvärr. Varför kan inte allt vara lätt? Visserligen så är inte något lätt innan man kan det, men jag vill att vissa saker ska vara lättare än andra, till exempel att förstå sig på hur den här sidan funkar... Jag vill ju att min presentation och bild m.m. ska var allra högst upp på sidan, inte så långt ner som den ligger just nu, men vad kan jag göra åt det? Ingenting, för jag vet inte hur sidan funkar! Hur frustrerande är inte det? Mycket kan jag säga till alla er som nu läser detta. Usch jag hatar när det inte funkar som jag vill att det ska!

Puss och kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0