Vilken dag!

Ojoj, vilken dag det här har varit... Den börjar rätt uselt, med lite tjafs, tjat, dåligt humör och stress. Inte bra. Därför var jag mindre social och trevlig på bussen, ni får ta och ursäkta mig...^^ Sedan var det mitt sista nationella prov, det skriftliga i tyska, inte så kul det heller... Dock så kom vändpunkten på dagen så fort jag lämnade in mitt prov. Just då fick jag reda på att jag fick MVG på hördelen! Så skönt var det! 38,5/43 är inte så dåligt! Sedan hade vi det mer eller mindre degigt fram tills lunchen då det var yänkt att vi skulle fira Love, men tydligen blev det inget av det, så det blev kalas på engelskan i stället. Det ser lite kul ut då en hel klass står först och viftar med tomtebloss inomhus i klassrummet för att precis då de känner lukten av röken kuta alla på en gång till fönstrena och där kasta ut dem =) Ingen vill ju lösa ut brandlarmet och böta ett par tusen ;) Typiska samhällare är vi ju iaf, beredda på festen i alla lägen ;) Det var iaf trevligt det med... Sedan gick vi och pratade med Börje om betygen i naturkunskap, och då fick jag reda på att jag har MVG där! =D Underbart! Efter det hade vi gympa, det var bara soft, eter den åkte jag in till stan och först gick jag till banken, men där var det för tjockt med folk för att komma fram snabbt så jag gav upp det och åkte och klippte mig i stället. Jag är alltså nyklippt nu och jag älskar den känslan! Efter det blev det banken trots allt olk i den långa kön, men jag hade ju något att se fram emot...Vi kvart i sex mötte jag upp Hammar, och jag åt lite innan vi drog oss mot Liseberg. Väl där stod vi en bra stund och bara kollade på alla de dansande paren på Polketten, det ser så himla mysigt ut tycker jag! Martin Stenmarck spelade iallafall, och vi lyssnade och njöt! Underbara låtar med de allra finaste av texter! Det var verkligen en bra dag det här trots allt! Den blev dessutom bara bättre och bättre ju längre den led :) Tänka vad glada budskap, lite musik och trevligt sällskap kan göra för en dag!

Tack för idag!
Pusshej /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0