Underbara svenska midsommarväder!

image12Det verkar som om det blir en typisk svensk midsommar i år också. En massa regn med andra ord. På väderprognoserna säger det att i västra Götaland kan det komma upp emot 30-40 mm regn på sina håll. Det ska bli mellan 15 och 20 grader varmt. Om vi har tur så kan det spricka upp senare på dagen, men kul om det regnar hela tiden, verkligen! Då sitter vi femton personer i Karins hus. Det blir nog bra ändå, mysigt om inte annat! Känns bara lite småsurt att det antagligen blir mycket finare väder i öster och framförallt i norr. Där blir det både varmare och mycket torrare. Inget regn där inte! Förhoppningsvis så blir det så att det klarnar upp på midsommardagen. Hoppas på det! Jag tror allt att det blir trevligt hur det än blir! Det var så längesedan jag träffade alla människor, speciellt dem från Bollebygd, så det ska bli så kul! Att dessutom Henrik följer med är jätteroligt! Det kan inte bli annat än en lyckad midsommar! Jag ska allt se till att köpa med mig en sillburk upp, jag vet ju inte om det är så många som gillar sill där. Jag gör det och jag vet nu att Henrik gör det! Vi kanske ska bilda klubb så som Sara sade? ;) Ingen midsommar utan sill! Sill med andra ord. Jordgubbar och smörgåsskinka ska också köpas.

Hörs en annan gång! Kramar /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0