Lock för öronen :/ och midsommar!

Jag har fortfarande lock för mina öron sedan den hemska flygresan hem från London. Ditresan gick jättebra, då ade jag bara lite lock, men hemresan var en pina! Det sprängde i högerörat som om det skulle spricka. Det gjorde så fruktansvärt ont! Nu, tre veckor senare har jag fortfarande ycket lock för det där örat. Det är inte så skönt för jag hör knappt något på det när det är så! Jobbigt!

Jaja, jag ska inte klaga mer nu! Jag har nyss upptäckt en helt underbar låt! Jag vet att den itne är speciellt ny, men eftersom jag inte tittar på GA så har jag ju inte hört den så mycket. Snowpatrol med Chasing Cars. Jag tycker att den är jättebra. Nu sitter jag och planerar lite inför i morgon. Vi ska ju upp till Karin och fira midsommar, inte ner till Åsa som jag har brukat göra alla tidigare år, utan nu ska det firas med kompisar! Och så Henrik så klart! Det kommer bli så bra!

Skriver mer om det efter midsommar!

Puss/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0