Regn, regn och åter regn...

För oss här i de södra delarna skiner solen endast med sin frånvaro. Istället är det regnet och blåsten som regerar. Idag har vi haft ett underbart väder bestående av regn, isande vindar och underbara kylslagna 13 grader. Underbart med svensk sommar när den är så här tycker ni inte?!? Mig tilltalar det verkligen inte! Man blir uttråkad av att sitta inne hela dagarna och om man går ut blir man bara blöt och kall. Ingen vist med sådant här väder alls! I norr däremot har de det jättebra! Både varmt och sol. Så som det ska vara. När vi åker upp till farmor och farfar om två veckor kommer det fina vädret säker vara som bortblåst där och det kommer vara nerblåst hit. Så jag kommer säkert bara ha en sommar av regn och ingen sol om jag har otur. Eller så har jag tur och det fina vädret håller i sig här, det delar bara med sig lite grann ner hit. Det låter som en bra ide tycker jag!

Hej hopp
Kram /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0