Om mig...

ÄR DU.. (just nu)

[ ] jätte glad
[x] kär
[x] glad
[ ] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[ ] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär



HAR DU..

FOLKÖL I KYLEN: Nej
NÅGOT HUSDJUR: Nej
NÅGON FAVORITRÄTT: Ja, ett par stycken. Gillar det mesta med kyckling och fisk. Mycket är gott!
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Ja (L)
PUDER PÅ DIG: Nej det har jag inte
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Nja, ör den närmaste tiden, men inte alltför stora....
EN LEVANDE TRO: Nej inte det heller...
NÅGON SJUKDOM: Inte som jag är medveten om
GYMKORT:Haha, nej, det har jag inte
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej det har jag inte!
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Nope, inte vad jag vet iallafall
NÅGON FAVORITLÅT: Många många...
OM JA; VILKEN? Ingen jag kan plocka ut bara så där, men de som betyder något för mig på ett eller annat sätt
DUSCHAT IDAG: Jepp
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja. Jag kan inte sova då... :S
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Ja det har jag
NÅGRA MVG: Ja, hälften
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Det har jag verkligen! Många dessutom...
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Såklart jag har!
NÅGOT BEROENDE: Nja, jag älskar choklad, men vem gör inte det?!?
FIKAT IDAG: Nej det har jag inte
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Vet inte...
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Ja det har jag. Annika bor i USA


VEM..

AVSKYR DU: Just nu är jag på bra humör så då är det ingen :)
HÅNAR DU: Om det är ett fel valt tillfälle kan det vara nästan vem som helst...
DELAR DU MEST MINNEN MED: Antagligen med min syster... Annars är det nog Elin.
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Just nu Henrik.Men det är många jag längtar efter.
STÖR DU DIG PÅ: Pass
GOSAR DU MED: Henrik såklart :) Och med mina kompisar om de är i närheten
LAGAR MAT: Inte jag! Det är så många som sköter det där bättre än vad jag gör! Om jag är hemma är det mamma eller möjligtvis Linnéa som gör det, är jag med Henrik så gör han det. Det gör han bra :)
DISKAR: Diskmaskinen, finns det ingen sådan så kan jag göra det. Då får de som är med mig torka stället!
STÄDAR DITT RUM: Jag såklart! Skulle nog inte låta nån annan göra det åt mig :P
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Många



VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Hockey, Sportbladet, GP
BUSS ÅKER DU OFTAST: 751 denna otursbuss... Annars blir det 513 och 45:an. Blå ibland.
FRISYR HAR DU: Långt hår. Oftast uppsatt
DAG FYLLER DU ÅR: 22 april
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Våren och sommaren
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Partille om man nu räknar det som stad


VAD..

GÖR DU NU: Lyssnar på musik
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Att jag är omtänksam
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Alltför mycket tyvärr... Att jag är obetänksam kanske, eller för lat.
VILL DU ARBETA MED:Något jag gillar
ÄR ROLIGAST JUST NU: Att umgås med mina underbara kompisar och min underbara pojkvän
HAR DU PÅ DIG NU: Degbyxor och ett grönt linne
HAR DU FÖR SMINK IDAG: Kör naturell idag ;) Det blir så när man bara är hemma och dessutom har duschat.
ÄGER DU FÖR SKOR: Alla möjliga. Converse, ballerinas, högklackade, loafers och gympaskor m.m.
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 37-39 det är lite olika
LÄSER DU FÖR BOK: Läste ut min bok i morse, I fjärran land hette den.
SKA DU GÖRA NU: Skriva något tror jag, Dagbok kanske.
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: För det första har jag aldrig haft någon drömkille och hur denne ska se ut, och för det andra så behöver jag ingen heller, nu har jag ju Henrik och han är perfekt :)



RANDOM

KALLT UTE? Det är inte varmt iallafall
IDROTTAR DU? Nej det gör jag inte. Kan inte kontrollera en boll!
ELITNIVÅ? Jag? Noway
SISTA DU ÅT? Middag
HAR DU EN GITARR? Nej, men syster har flera
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? Alltför många
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? Spelar inte dataspel så jag kan inte uttrycka mig i frågan :P
MARIO ELLER SONIC? Huh?
HAR DU BRA HÖRSEL? Japp
TYCKER DU OM SÅNT HÄR? Jodå, det är väl ok
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? Nope
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? Nej det gör jag inte
NÄR SPYDDE DU SIST? Det var rätt länge sedan...
VARFÖR? Mensvärk
BÄSTA JEANSMÄRKE? Viktoria of Szeden har bra jeans just nu
DESIGNKLÄDER ELLER H&M? Beror på priset, men jag gillar H&M
SENAST SPELADE DATASPEL? Ingen aning, som sagt, jag spelar inte :P
HAR DU NÅGON PIERCING? Nej men vill ha hål i öronen
HAR DU NÅGON TATUERING? Nej och jag skulle inte göra någon heller!
ÄR DU RIK? Nej verkligen inte!
TYCKER DU OM INDIEPOPARE? Så länge de är snälla kan jag tycka om alla
ÄR DU ARBETARKLASS? Har ingen koll på det, mycket möjligt
HAR DU BRA BETYG? Lagom ;) Jag är nöjd!
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG? MVG i Matte A, VG i Matte B
VAR DET HÄR KUL? Lagom :) Jodå, det var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0