Ny musik

Det är ju alltid lite kul med ny och bra musik. Det är det som jag ny har suttit och pysslat med under kvällen. Det är faktiskt värre än vad man tror. Jag har bara 512 mb att fylla med musik och det är svårt att välja vilka låtar som inte platsar mer. Nu är jag iallafall klar efter en del tuffa situationer och jag tror att jag klarar mig bra nu :) En del Winnerbäck tillkom och så även Hoobastank. Lite annat smått och gott blev det också. Har 119 låtar på mp3:n nu. Det blir nog bra med det. När dessutom programmet jag har till min mp3 inte vill inse att jag faktiskt har kopplat in den. Den säger bara "disconnected" även om datorn har tagit emot den... Det är inte så roligt. Jag fick ett tips om att det kanske är mediaplayer som stör ut det hela, och mycket riktigt, när mediaplayer stängde ner sig självt av någon skum anledning så funkade det ju igen! Ska nog sluta använda det programmet och köra all musik i winamp istället. Det funkar bättre. Aja, det löste sig iallafall och jag har ny bra musik på mp3:n nu!

Ha det bra /S

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-20 @ 10:54:59
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: courageo

Ja då har vi ungefär samma syn på bra bloggar. :]

2007-07-20 @ 11:39:46
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0