Lejonkungen

Jag var med Henrik hela dagen igår, hemma hos honom. Det var först kalkonmiddag och sedan bestämde vi oss för att kolla på Lejonkungen. Det var något någon av oss sade så att vi blrv sugna på att titta på den, alltså letade vi fram den och fick igång vhs-spelaren. Ojojoj, vad mycket minnen det framkallade, jag vet inte hur många gånger jag såg på den när jag var liten, dessutom hade jag den på sagoband, ni vet sådana där där det är någon som läser sagan medan man följer med i texten i ett texthäfte med bilder i. Det var riktigt mysig och som sagt så framkallade det en del barndomsminnen.

Hade tänkt ta en tur in till stan i morgon och kolla på lite kläder, främst till nyår, men också en finare kjol, de jag har vill jag helst inte använda... Får se om jag får sällskap eller inte.

Take care //S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Nu undersöker jag lite, så skulle bli jätteglad om du kunde svara på en fråga. Frågan är: Vad tror/tycker du om Britney Spears? Tack så mycket :) Ha en bra dag!

2007-12-26 @ 22:45:06
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0