Fy vad jag är dålig...

Usch, jag sitter här nere i mitt rum och känner att jag bara är allmänt dålig... Jag gör inte något i rättan tid, det jag gör verkar bli fel och inte rätt. Jag tappar bort saker och jag tappar bort mig själv och mitt förstånd. Jag glömmer saker, jag glömmer bort mig själv och allt möjligt. Saker fungerar inte som de ska och jag bara försöker förneka det, ignorera, gå vidare och hoppas på att det löser sig. det brukar det göra, förr eller senare. Jag känner mig allmänt kass helt enkelt. Det är säkert bara övergående. Förhoppningsvis.

Jag vet ju vart jag kan söka min tillflykt. Jag vet vart jag kan finna styrka och känna mig bra och duktigt igen. Jag måste bara strukturera litegrann. Komma rätt igen. Det vet jag vart jag skall göra. Du finns där för mig. Du gör mig glad och ger mig en hållpunkt när jorden svajar.

Ska nog ta mig en pepparkaka eller två så att jag blir riktigt snäll...
Tack för mig //Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut! Livet leker! :D Snart jullov också! Hur är det med dig? :=)

2007-12-19 @ 19:16:02
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0