Jeanslycka!

Yey, vad det är underbart när byxorna passar och sitter snyggt igen! Jag har ett par gula byxor som jag köpte för kanske ett år sedan och då satt de uppenbarligen bra och var rätt storlek eftersom jag köpte dem, men flera gånger nu under våren -07 har jag tagit fram dessa jeans för att använda dem, men de har sedan fått vända tillbaka till sin plats på hyllan i garderoben för att samla damm i väntan på bättre tider då de sitter snyggare. Jag har alltså flera gånger i tron om att de sitter åtminstonde liite tajtare den här gången tagit fram dem och satt dem på mig och besviket återigen kastat undan dem, besviken nästan mest över att jag inte lär mig... Jag köpte i våras två pra jeans på victoria of sweden för 200 /paret. Ett par av dem är mina typ haremsbyxor som jag tycker om hur mycket som helst, men var mer tveksam till då, och det andra paret var jag helst frälst i då, men nu, en tid efter är jag inte lika nöjd med dem eftersom de vrider sig längst ner på vänsterbenet och jag lovar att det inte ska vara så! Dessa byxorna ska jag ialla klippa av och sy upp för att göra om till kortbyxor efter som att de sitter så snyggt upptill att jag inte kan göra mig av med dem, såå snygga! Det var när jag provade dessa som jag märkte att de satt tajtare och snyggare än vanligt som jag kom på iden att prova de gula. Så nu är jag nöjd! Snart har jag ett par snygga jeansshorts att stila runt i också!

Ha det gött! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0