En liten lista...

Namn: Sandra
Födelsedag: 22 april
Hemstad: Partille, Gbg
Ögonfärg: Olika, lär mig aldrig vilket som är vilket, men ett blått och ett brunt
Hårfärg: Brun
Längd: 164 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Civilstatus: Pojkvän
Värsta ovanor: För dålig på att städa...
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 37-38
Är dina föräldrar skilda? Nej
Skor i dag: Barfota inne
Svagheter: De är nog alltför många, men kan inte komma på nån på rak arm...
Rädslor: Att bli ensam kvar, sprutor, att falla,
Mål för året: Lyckas bra med det sista året på gymnasiet
Det första du tänker på när du vaknar: Olika, vad det är för väder ute, oj det är en ny dag, Henrik, nej inte skola idag...

Antal...
Personer du kysst: Inte så många
Syskon: En yngre syster
Piercings: Inga, men vill ta hål i öronren
Tatueringar: Inga.

Framtiden...
Namn på barn: Elsa, Greta, Stina. Johan, Mattias...
Vad vill du bli när du blir gammal? Lycklig och nöjd med livet
Drömjobbet: Har faktiskt inget, men det kommer väl

Favorit...
Mat: Svårt, äter rätt mycket. Kyckling, fisk, skaldjur...
Sport: Hockey såklart
Djur: Hund
Glass: Twister, eller vaniljglass
Godis: Choklad duger nästan jämt
Låt: Chasing cars - Snow Patrol, Många av Takida, har så många favoritlåtar! Alla betyder nåt på olika sätt.
Nummer: 5, 21, 22
Tuggummi: Extra eucalyptus
Helgdag: Alla är bra på olika sätt, kan nog inte välja...
Årstid: Sommar
Tandkrämsmak: Mint, usch, man ska ju borsta tänderna med den då kan den ju inte smaka typ hallon!
Radiostation: P4 lyssnar jag mest på, sporten går ju där, annars RIX FM eller P3

Har du någonsin...
Varit kär? Ja, flera gånger
Rymt hemifrån? Nej, inte jag :P
Skolkat? Nja, det beror väl på vad man menar...
Sovit utomhus? Inte under bar himmel, men i tält om det räknas
Gråtit i skolan? Ja, men minns inte när...
Spytt i skolan? Ja
Velat bli modell? Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? Ja
Sett en död människa? Nej det har jag inte
Använt droger? Nej. Skulle inte göra det heller.
Ätit sushi? Nej, undrar om det är gott...
Retats? Ja, flera gånger, vem har inte det?

This or that...
Cider eller öl? Cider
Pepsi/Cola? Cola
Mc Donalds/Burger King? Mc Donalds 
Jordgubbar/blåbär? Svårt... blåbär just nu.
Kött/veg? Kött, inte så mkt för veg
Tv/film? Tv, fast film med rätt person
Gitarr/trummor? Gitarr, det är jag bäst på och det är lättast att ta med sig ut och spela på
Adidas/Nike? Ingen åsikt!
Kinesiskt/mexikanskt? Mexikanskt
Kakor/paj? Kakor, farmors ska det vara!
Mtv/Vh1? Hade båda förut men jag kollar aldrig på dem, inte min typ av musik oftast. Nu vet jag inte vilken av dem vi har.

Kan du...
Gå ner i splitt? Nej, jag är vig som ett kylskåp^^
Skriva med båda händerna? Kan kan jag väl, men snyggt blit det INTE!!
Vissla? Jadå
Blåsa en bubbla? Ja
Ha dina ögon i kors? Nej
Nudda näsan med tungan? Nej, inte i närheten

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? Mamma tror jag
Du pratade med? Mamma tror jag här också
Du smsade med? Henrik :)
Du kramade? Tja, det var nog David innan jag gick av bussen igår...
Du skällde på? Vet inte, men det var säkert nån som förtjänade det ;)

Senast du...
Skrattade? Igår på bussen hem, kommer inläg om det senare!
Grät? Ja-a du... Det var inte allt för längesedan :P
Kollade på film? I måndags när jag kollade på HP med Linnéa i Åsa
Tuggade tuggummi? Det var ett tag sedan, lördags kanske
Drog ett skämt? Ingen aning
Sjöng en sång? Sjöng med möjligtvis, men inte själv, det var förut

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Regn just nu och fler hus
Lyssnar du på musik nu? Ja
Om ja, vad? David Gray - Nightblindness. Kommer från en skiva jag köpte på Bengans med Sandra igår. Hörde en låt med honom när vi åkte från farmor och farfar och tyckte den var rätt bra då, så såg jag skivan ligga där och tänkte att jag kanske gillar den. Det var en chansning med andra ocr och den gick faktiskt hem! :D
Vad har du på dig? Grå Hulebäcksmjukisbyxor, MODOs SM-guld t-shirt
Vad är det på din musmatta? Ingenting, den är bara röd

Har du...
Blivit kallad hora? Nej
Ljugit om din ålder? Nej, ser ingen anledning
Bråkat utan anledning? Ja, det har jag säkert gjort, dumt nog

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej
Rökt? Nej, Skulla jag aldrig göra
Shoppat? Ja, fast inte så mkt,svårt i den Norrländska skogen^^
Skejtat? Nej, vågar kbappt stå på en bräda :P
Bakat? Nej, brukar sällan baka
Motionerat? Japp
Solat? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0