Brokeback mountain =)

Jag satte mig och kollade på film igårkväll ändå... Kanske inte så smart, men det är fortfarande sommarlov och jag var inte trött och dessutom väldigt filmsugen, så vad gör man inte. Det stod ju en film på hyllan som jag inte sett trots att jag ägt den i tre månader, Brokeback Mountain. Så jag satte mig bekvämt och började kolla på filmen och den var mycket bra faktiskt! Faktiskt min typ av  film trots att jag inte gillade slutet så mycket, det hade kunnat vara bättre på ett sätt, men samtidigt inte ändå... Ja, det är svårt att förklara utan att avslöja slutet.

Se den!
Nu drar jag snart med mig folk in till Gbg och Kulturkalaset igen
Pusshej /Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh tack så jättemycket! :D:D:D

2007-08-17 @ 12:24:29
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0