Peter Siepen och springande Chalmerister?

Det var en lite skum dag idag, men iaf bättre än stora delar av gårdagen, det var inte alls så bra fram till typ 19... sen blev det bättre :) Hm, efter bara en lektion idag, matte mellan 10,05 och 11,15, åkte jag och Laura in till stan och åt glass. Precis när vi gick av bussen sprang vi på Elin... Vi vinkade (nästan till Paddanbåten när den körde förbi på kanalen där vi satt och smaskade i oss glass. Vi råkade gå förbi Wettergrens och se att de hade rea på rean och då köpte jag två böcker för 54 kr, godkänt tycker jag. för att hinna med 513 13,02 gick vi till Heden och vid Kopparmärra såg vi Peter Siepen som stod och pratade om korvgubbar, iförd gröna shorts (kortare än mina :D) guldiga rullskridskor och en silvrig hatt. Kommer inte ihåg om han hade når på överkroppen, blev så fascinerad av allt det andra att jag glömde bort det där^^ På väg förbi avenyn hörde vi en massa skumma ljud, när vi kom längre fram såg vi att det var ett långt tåg med springande människor i vita kläder som sprang förbi, det verkar nästan som om de var från Chalmers ; ) Skumt var det hur som helst. Nu ska jag upp och försöka äta ngt (;P) sedan ska jag ta och dra mig mot Bengans o träffa Lisa. Lägger upp bilder på det sedan när jag är hemma igen. Nu ska jag gå! Pusshej /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0