Mycket trevlig kväll!

I lördags när Laura var nere här hos mig kom vi fram till att vi skulle våldgästa David eller någon annan uppe i Öjersjö för en gångs skull, och på samma gång dessutom. Det var alltså det vi gjorde igår, vi åkte till Simon först för att hälsa på honom, David och David,  och det var mycket trevligt. Jag kom med bussen, sedan gick vi till Simon och pratade en del, skrattade över en skum sida på nätet och deras skumma syn på oss svenskar och diskuterade min nya stereo och min inkompetens att koppla in den. Vi diskuterade också huruvida Harry Potter är fantasy eller inte, vi enades till slut om att den är en fantasyroman riktad mot ungdomar, sedan var det inte lönt att diskutera mer, det var ingen som var pigg på att frångå sina åsikter. Men kul var det! Vi bestämde oss sedan för att kolla på en film, men det var inte heller det lättaste att enas kring... Simon kom iaf fram till att han inte hade några bra filmer han ville se, alltså gick vi till David som jag inte kommer ihåg vad han heter i efternamn, men det var inte till Hulebäcks-David. När vi skulle gå in frågade han om det var någon av oss som var allergisk mot katter, men jag trodde att han frågade om det var någon som var allergisk mot kaffe... Jag fick inte ihop det riktigt :P Men det visade sig ju att det var katter det handlade om, och de var mycket söta, iaf den svarta vi såg som heter Katja. Det tog ett tag innan vi kunde komma överens om vilken film vi skulle se, men Pans Labyrint verkade vara ett bra val, och det var det också. Förutom de scener där de krossade näsor med flaskor och var allmänt brutala, då var det allt bra att ha en kudde eller en axel att gömma sig bakom ;) Jag tror inte att jag har skrattat så mycket som jag gjorde under hela kvällen igår på mycket länge. Om det är någon av er som var med igår som läser det här, då kan ni väl tipsa Simon om min BD så att han får se på mina byxor? Jag hade iaf mycket trevligt igår!

Hej på ett tag!
Kramar /Sandra

                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0